Wednesday, September 3, 2008

Pentaksub Karate: The Return

Pentaksub Karate:

"Semalam gua sudah berdoa lama-lama dan pikir masak-masak. Ini macam mau continue memang susah-lah! Jadi gua ini hari buat keputusan muktamad untuk tak-continue-kannya. Tadi gua keluar makan kambing dan ayam dengan sorang kawan. Kitorang pun berbincang dan bersembang sambil makan kambing dan ayam. Lepas tu, kitorang pun buat keputusan ini macam mau continue memang susah-lah! Jadi kitorang pun decide lagi baik tak-continue-kannya. Tapi kena ada planning sikit dulu. Ini kali kena bikin best-best baru boleh. Sebab tak tentu pasal nanti orang cakap kitorang ni semua "pendatang" dan bukan insan tanahair yang jati. Itu pasal hal politik manyak cerita-lah. Gua pun tak nak cakap manyak. Gua ni tengah frus sebab ada orang yang manyak free jadi diorang cari hal tak habis-habis. Jadi kitorang pikir memang susah nak continue-lah. Itu pasal sambil makan kambing dan ayam, kitorang pun sudah buat keputusan muktamad untuk tak-continue-kannya. Lagipun, gua sudahpun berdoa lama-lama dan pikir masak-masak..."

[* Some people say I'm a BM teacher. Sometimes I believe them. Sometimes I don't.]

No comments: