Sunday, May 11, 2008

Know Your Eternals And Deviants (Part One):

Hai, adik-adik.

Nama saya Kro.

Saya berasal dari puak Deviant.

Puak Deviant semua dibikin oleh tuhan-tuhan yang datang dari angkasa lepas bernama Celestials.

Kami semua berbeza dengan puak Eternals yang semuanya cun-cun belaka.

Deviants semuanya dibikin dengan cincai oleh tuhan-tuhan Celestials.

Jadi, kitorang semua muka macam tahi.

Tapi, walaupun muka macam kena langgar lori-sayur, gua ni Deviant yang ada style sikit.

Jadi gua pakai cermin-mata hitam.

Gua memang taikor dalam puak Deviant.

Ada satu masa, gua punya awek dari puak Eternals tau.

Dia punya rupa cun macam Maya Karin.

Gua beli kek strawberi Apollo dan biskut bola bersalut coklat Tora (bukan Ding Dang sebab dia tak suka) untuk kongsi macam dengannya di kantin sekolah tau!

No comments: