Saturday, July 12, 2008

MAT ROCK: THEY KNOW THE TRUTH

laugh out loud as the rockers expound on truth and feel!



"Orang kata kita tak betul
Kerna cinta pada rock n' roll
Tapi aku tak peduli aku akan rock sampai tua"

-SEARCH

MAT ROCK
Aduh mama, jangan marah padaku
Aduh mama, jangan rasa tak tentu

Aku tahu kau tak setuju
Rock n' roll jadi pilihanku
Tapi apa boleh buat hanya rock yang ku tahu

Aduh papa (kasih), jangan rasa gelisah
Kata orang jangan cepat terima

Janganlah tuduh melulu
Aku bukanlah kacang hantu
Kalau nak gelar, gelarlah aku mat, mat, mat, mat rock...

Aduh dara, jangan rasa terhina
Bukan maksud membuat engkau malu

Biar pun rambutku panjang
Pakaian lusuh tak keruan
Tapi bukan munafik macam setengah orang

Mat rock. Mat, mat rock!
Mat rock. Mat, mat rock!

Orang kata kita tak betul
Kerna cinta pada rock n' roll
Tapi aku tak peduli aku akan rock sampai tua

"Kita main mesti ada feel, kalau takde feel, kita main takde makna."

No comments: